Commit cdf33d32 authored by Vitaliy Vashchenko's avatar Vitaliy Vashchenko

#584 Moved double click rule to own paragraph.

parent 0d939806
......@@ -95,10 +95,10 @@ game_crime_scene_preloader_2=Poté poskládej předměty z místa činu ve sprá
game_runes_title = Symboly
game_runes_description = Procvičování zrakového rozlišování
game_runes_preloader1=Podívej se na symboly v\u00A0pásu vpravo.
game_runes_preloader2_easy=Najdi je na domech a\u00A0označ dřív, než ti dojde čas. [BLACK]Pro označení klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader2_medium=Najdi je na domech [BLACK]schované mezi jednotlivými symboly[] a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas. [BLACK]Pro označení klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader2_hard=Najdi na domech jejich [BLACK]zrcadlově otočené varianty[] a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas. [BLACK]Pro označení klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader2_easy=Najdi je na domech a\u00A0označ dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader2_medium=Najdi je na domech [BLACK]schované mezi jednotlivými symboly[] a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader2_hard=Najdi na domech jejich [BLACK]zrcadlově otočené varianty[] a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader3=[BLACK]Pro označení klikni na symbol dvakrát.[]
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Pouta standard
robbery_1_finished_description=Za dohrání první hry
......
......@@ -95,10 +95,10 @@ game_crime_scene_preloader_2=Nimm dann die Gegenstände vom Tatort die die Gerä
game_runes_title=Symbole
game_runes_description=Training der Visuellen Unterscheidung
game_runes_preloader1=Sieh dir die Symbole auf dem rechten Balken an.
game_runes_preloader2_easy=Finde sie auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist. [BLACK]Klicke das Symbol zwei Mal an, um es auszuwählen.[]
game_runes_preloader2_medium=Finde sie auf den Häusern, [BLACK]wo sie zwischen anderen Symbolen versteckt sind[], und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist. [BLACK]Klicke das Symbol zwei Mal an, um es auszuwählen.[]
game_runes_preloader2_hard=Finde [BLACK]die gespiegelten Varianten[] der Zeichen auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist. [BLACK]Klicke das Symbol zwei Mal an, um es auszuwählen.[]
game_runes_preloader2_easy=Finde sie auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader2_medium=Finde sie auf den Häusern, [BLACK]wo sie zwischen anderen Symbolen versteckt sind[], und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader2_hard=Finde [BLACK]die gespiegelten Varianten[] der Zeichen auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader3=[BLACK]Klicke das Symbol zwei Mal an, um es auszuwählen.[]
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Handschellen Standard
robbery_1_finished_description=Für das Beenden des ersten Spiels
......
......@@ -97,9 +97,10 @@ game_crime_scene_preloader_2=Potom poskladaj predmety z miesta činu v správnom
game_runes_title=Symboly
game_runes_description=Precvičovanie zrakového rozlišovania
game_runes_preloader1=Pozri sa na symboly v páse vpravo.
game_runes_preloader2_easy=Nájdi ich na domoch a označ skôr, ako ti vyprší čas. [BLACK]Pre označenie klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader2_medium=Nájdi ich na domoch [BLACK]skryté medzi inými symbolmi[] a označ ich skôr, ako ti vyprší čas. [BLACK]Pre označenie klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader2_hard=Nájdi na domoch ich [BLACK]zrkadlovo otočené varianty[] a označ ich skôr, ako ti vyprší čas. [BLACK]Pre označenie klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader2_easy=Nájdi ich na domoch a označ skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader2_medium=Nájdi ich na domoch [BLACK]skryté medzi inými symbolmi[] a označ ich skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader2_hard=Nájdi na domoch ich [BLACK]zrkadlovo otočené varianty[] a označ ich skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader3=[BLACK]Pre označenie klikni na symbol dvakrát.[]
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Púta štandard
......
......@@ -362,6 +362,7 @@ public class RunesGame extends AbstractTablexiaGame<RunesGameState> {
private static final Color PRELOADER_TEXT_COLOR = Color.DARK_GRAY;
private static final String PRELOADER_TEXT_KEY_1 = ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.GAME_RUNES_PRELOADER_TEXT1;
private static final String PRELOADER_TEXT_KEY_2 = ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.GAME_RUNES_PRELOADER_TEXT2;
private static final String PRELOADER_TEXT_KEY_3 = ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.GAME_RUNES_PRELOADER_TEXT3;
private static final Scaling PRELOADER_IMAGE_SCALING = Scaling.fit;
private static final int PRELOADER_TEXT_ALIGN = Align.left;
......@@ -383,10 +384,11 @@ public class RunesGame extends AbstractTablexiaGame<RunesGameState> {
preloaderImage.startAnimationLoop();
String preloaderText1 = preloaderAssetsManager.getText(PRELOADER_TEXT_KEY_1);
String preloaderText2 = preloaderAssetsManager.getText(PRELOADER_TEXT_KEY_2 + prepareDifficultySuffix());
String preloaderText3 = preloaderAssetsManager.getText(PRELOADER_TEXT_KEY_3);
components.add(
new TwoColumnContentDialogComponent(
new AnimatedImageContentDialogComponent(preloaderImage, PRELOADER_IMAGE_SCALING),
new TextContentDialogComponent(preloaderText1 + " " + preloaderText2, PRELOADER_TEXT_COLOR, PRELOADER_TEXT_ALIGN, PRELOADER_TEXT_PADDING),
new TextContentDialogComponent(preloaderText1 + " " + preloaderText2 + '\n' + preloaderText3, PRELOADER_TEXT_COLOR, PRELOADER_TEXT_ALIGN, PRELOADER_TEXT_PADDING),
PRELOADER_IMAGE_COLUMN_WIDTH_RATIO,
PRELOADER_TEXT_COLUMN_WIDTH_RATIO,
PRELOADER_ROW_HEIGHT
......
......@@ -91,6 +91,7 @@ public class ApplicationTextManager extends TablexiaDataManager<I18NBundle> impl
public static final String GAME_RUNES_TITLE = "game_runes_title";
public static final String GAME_RUNES_PRELOADER_TEXT1 = "game_runes_preloader1";
public static final String GAME_RUNES_PRELOADER_TEXT2 = "game_runes_preloader2";
public static final String GAME_RUNES_PRELOADER_TEXT3 = "game_runes_preloader3";
public static final String GAME_DIFFICULTY_NAME = "gamedifficulty_name";
public static final String GAME_SCORE = "game_score";
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment