Commit bb7d0fa2 authored by Vitaliy Vashchenko's avatar Vitaliy Vashchenko

#490 Corrected score text

parent a2e20135
......@@ -4,5 +4,5 @@ game_runes_result_1=Chtělo by to zřejmě silnější brýle!
game_runes_result_2=S trochou tréninku a čistými brýlemi ti příště nic neunikne!
game_runes_result_3=Tak tomu říkám ostříží zrak!
game_runes_stats=Tvoje skóre: [BLACK]{0}/{1}[]
game_runes_score_text=Score:{0}/{1}
game_runes_score_text=Sre:{0}/{1}
......@@ -4,4 +4,4 @@ game_runes_result_1=Für den Anfang nicht schlecht! Deine Wahrnehmung wird durch
game_runes_result_2=Mit ein bisschen Training und sauberen Brillen wird dir nächstes Mal sicher nichts mehr entgehen.
game_runes_result_3=Wow! Du hast augen wie ein Adler!
game_runes_stats=Deine Punktzahl: [BLACK]{0}/{1}[]
game_runes_score_text=Score:{0}/{1}
game_runes_score_text=Punktzahl:{0}/{1}
......@@ -4,4 +4,4 @@ game_runes_result_1=Chcelo by to zrejme silnejšie okuliare!
game_runes_result_2=S trochou tréningu a čistými okuliarmi ti nabudúce nič neunikne!
game_runes_result_3=Tak tomu hovorím orlí zrak!
game_runes_stats=Tvoje skóre: [BLACK]{0}/{1}[]
game_runes_score_text=Score:{0}/{1}
game_runes_score_text=Sre:{0}/{1}
......@@ -80,8 +80,7 @@ public class RunesGame extends AbstractTablexiaGame<RunesGameState> {
@Override
protected void gameLoaded(Map<String, String> gameState) {
// TODO: 7.9.16 replace de/sk help and result sounds
// TODO: 7.9.16 add texts
// TODO: 7.9.16 change assets?
// TODO: 7.9.16 change assets?
super.gameLoaded(gameState);
initScene();
initSidebar();
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment