Commit a07b31bb authored by Anton Danilov's avatar Anton Danilov Committed by Anton Danilov

#342 Actually changed text in final dialog to "achieved points", minor changes

parent 9180105b
game_nocnisledovani_btncontinue_text=Hotovo
victory_text_rounds=Počet odehraných kol: [BLACK]{0}[]
victory_text_rounds=Počet bodů: [BLACK]{0}[]
game_nocnisledovani_loadingtext=Dávej pozor, která okna se po setmění rozsvítí a v kolik hodin. Po rozednění nastav na hodinách čas a označ okna, která byla rozsvícená.
game_nocnisledovani_victory_text_0=To vypadá, že tady někdo usnul na\u00A0hlídce.
game_nocnisledovani_victory_text_1=U\u00A0soudu by tyhle důkazy neuspěly. To ale neznamená, že se nemůže zadařit příště!
......
game_nocnisledovani_btncontinue_text=Fertig
victory_text_rounds=*DE* Počet odehraných kol: [BLACK]{0}[]
victory_text_rounds=Punktezahl: [BLACK]{0}[]
game_nocnisledovani_loadingtext=Pass auf, welche Fenster nach Einbruch der Dunkelheit leuchten und um wieviel Uhr. Stelle nach Tageseinbruch in der Uhr die Zeit ein und markiere die Fenster, die geleuchtet haben.
game_nocnisledovani_victory_text_0=Es sieht so aus, als wäre hier jemand bei der Wache eingeschlafen.
game_nocnisledovani_victory_text_1=Vor Gericht hätten diese Beweise keinen Erfolg. Das heißt aber nicht, dass es nächstes Mal nicht gelingen kann!
......
game_nocnisledovani_btncontinue_text=Hotovo
victory_text_rounds=*SK* Počet odehraných kol: [BLACK]{0}[]
victory_text_rounds=Počet bodov: [BLACK]{0}[]
game_nocnisledovani_loadingtext=Dávaj pozor, ktoré okná sa po\u00A0zotmení rozsvietia a o\u00A0ktorej. Po\u00A0svitaní nastav na\u00A0hodinách čas a označ okná, ktoré boli rozsvietené.
game_nocnisledovani_victory_text_0=Vyzerá to tak, že tu niekto zaspal na\u00A0hliadke.
game_nocnisledovani_victory_text_1=Na súde by tieto dôkazy neuspeli. To ale neznamená, že sa to nemôže podariť!
......
......@@ -85,15 +85,15 @@ public class NightWatchGame extends AbstractTablexiaGame<int[][]> {
wrongTimeCount = LEVELS_COUNT - 1;
break;
case ONE_STAR:
wrongWindows = ((2 * LEVELS_COUNT) - GameRulesHelper.SCORE_ONE_STAR - 1) / 2;
wrongWindows = ((2 * LEVELS_COUNT) - GameRulesHelper.ONE_STAR - 1) / 2;
wrongTimeCount = wrongWindows;
break;
case TWO_STAR:
wrongWindows = ((2 * LEVELS_COUNT) - GameRulesHelper.SCORE_TWO_STARS - 1) / 2;
wrongWindows = ((2 * LEVELS_COUNT) - GameRulesHelper.TWO_STARS - 1) / 2;
wrongTimeCount = wrongWindows;
break;
default:
wrongWindows = ((2 * LEVELS_COUNT) - GameRulesHelper.SCORE_THREE_STARS - 1) / 2;
wrongWindows = ((2 * LEVELS_COUNT) - GameRulesHelper.THREE_STARS - 1) / 2;
wrongTimeCount = wrongWindows;
break;
}
......@@ -489,7 +489,7 @@ public class NightWatchGame extends AbstractTablexiaGame<int[][]> {
@Override
protected List<SummaryMessage> getSummaryMessageForGameResult(Game game) {
return Arrays.asList(new SummaryMessage(SummaryImage.STATS, getFormattedText(SUMMARY_TEXT_ROUNDS_KEY, game.getGameScore(SCORE_ROUND_COUNT, "0"))));
return Arrays.asList(new SummaryMessage(SummaryImage.STATS, getFormattedText(SUMMARY_TEXT_ROUNDS_KEY, game.getGameScore(SCORE_ROUND_COUNT, "0") + " / " + GameRulesHelper.NUMBER_OF_ROUNDS)));
}
@Override
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment