Commit 900c9720 authored by Vitaliy Vashchenko's avatar Vitaliy Vashchenko

Merge V3.3 into feature_runesgame

parent 3f050f10
......@@ -30,6 +30,7 @@ android/gen/
*.iml
out/
com_crashlytics_export_strings.xml
captures
## Eclipse
.classpath
......
![Tablexia logo](https://gitlab.labs.nic.cz/labs/tablexia/raw/0efd78d10092b21472f8749ef673296502df034a/core/assets/common/screen/about/tablexia.png)
<br />
Tablexia is a modern educational application aiming to support the development of cognitive abilities. It is designed primarily for children with dyslexia in secondary schools. It should find its use in schools to supplement the standard teaching, as well as in pedagogical-psychological counseling offices and other counseling facilities for pupils with learning difficulties.
## <b>Build</b>
Project is working with git submodule [Tablexia-Model](https://gitlab.labs.nic.cz/labs/tablexia-model). Before building the application, it needs to be called:
```
git submodule update --init --recursive
```
<br />
Tablexia can be build by running the command:
```
./gradlew build
```
This will build all versions of application (Android, iOS, desktop). It will work only on OS X systems, as iOS application can be build only there.
<br />
<br />
For building specific version of application, run following commands:
<br />
<b>Android version</b>
```
./gradlew android:build
```
<br />
<b>iOS version</b>
```
./gradlew ios:build
```
<br />
<b>Desktop version</b>
```
./gradlew desktop:build
```
<br />
Final result of building application for each platform are 2 build types: RELEASE and DEBUG.
DEBUG version will show debug information on the screen.
## Gradle build parameters
File with build parameters should be located in `~/.gradle/gradle.properies`
<br />
<b>TABLEXIA_ASSETS_DOWNLOAD_URL</b>
URL address for downloading assets (textures, sounds...)
<br />
<b>TABLEXIA_ASSETS_UPLOAD_URL</b>
URL address for uploading assets, when application is built
<br />
<b>TABLEXIA_ASSETS_UPLOAD_USER</b>
User used for uploading assets
<br />
<b>TABLEXIA_SERVER_PROTOCOL</b>
Protocol of server
<br />
<b>TABLEXIA_SERVER_HOST</b>
Server host
<br />
<b>TABLEXIA_SERVER_PORT</b>
Server port
<br />
<b>TABLEXIA_SERVER_SECRET</b>
Password for the server
<br />
<b>TABLEXIA_SENTRY_DSN_DEBUG</b>
URL for Sentry server for collecting bugs, debug version
<br />
<b>TABLEXIA_SENTRY_DSN_RELEASE</b>
URL for Sentry server for collecting bugs, release version
<br />
## <b>Assets</b>
All graphic assets in application are connected into several atlas files. These atlases are then packed into .zip files.
<br />
<br />
<b>Location of files:</b>
<br />
`tablexia/build/assets/src`
Original assets files
`tablexia/build/assets/dest`
Atlas files
`tablexia/build/assets/pack`
Packed .zip files
<br />
In order to have these assets in application, .zip files has to be copied into this folder:
`tablexia/android/assets/.tablexia_devel/download`
<br />
This applies only for desktop version.
......@@ -85,9 +85,17 @@ game_in_the_darkness_title=Potmě
game_in_the_darkness_description=Procvičování seriality
game_in_the_darkness_preloader1=Naplánuj krok za krokem průchod labyrintem.
game_in_the_darkness_preloader2=Přetahuj správné úkony do pásu vpravo a\u00A0dávej pozor na všechny překážky. Teprve až budeš mít naplánovanou celou trasu, stiskni tlačítko HOTOVO.
game_runes_description = Procvičování zrakového rozlišování
game_crime_scene_title=Místo činu
game_crime_scene_description=Procvičování sluchové paměti
game_crime_scene_preloader_1=Poslechni si pozorně zvuky a zapamatuj si jejich pořadí.
game_crime_scene_preloader_2=Poté poskládej předměty z místa činu ve správném pořadí do pásu vpravo.
game_runes_title = Symboly
game_runes_description = Procvičování zrakového rozlišování
game_runes_preloader1=Podívej se na symboly v\u00A0pásu vpravo.
game_runes_preloader2_easy=Najdi je na domech a\u00A0označ dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader2_medium=Najdi na domech jejich zrcadlově otočené varianty a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader2_hard=Najdi je na domech schované mezi jednotlivými symboly a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas.
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Pouta standard
robbery_1_finished_description=Za dohrání první hry
......@@ -160,6 +168,18 @@ in_the_darkness_1_limit_description=Za 3 poháry na střední úroveň
in_the_darkness_2_limit=Pohmatu
in_the_darkness_2_limit_description=Za 3 poháry na těžkou úroveň
# <!-- Crime Scene -->
crime_scene_1_finished=Památníček
crime_scene_1_finished_description=Za dohrání první hry
crime_scene_5_finished=Pamětník
crime_scene_5_finished_description=Za odehrání pěti her
crime_scene_10_finished=Památník
crime_scene_10_finished_description=Za 10 dohraných her
crime_scene_1_limit=Slůní paměť
crime_scene_1_limit_description=Za 3 poháry na střední úroveň
crime_scene_2_limit=Sloní paměť
crime_scene_2_limit_description=Za 3 poháry na těžkou úroveň
# <!-- Runes -->
runes_1_finished=Vševidoucí brýle
runes_1_finished_description=Za dohrání první hry
......@@ -201,8 +221,3 @@ user_rank_11=Vrchní rada
sync_request_dialog_text=Zadej číslo průkazu:
sync_request_button=Synchronizovat uživatele
game_runes_preloader1=Podívej se na symboly v\u00A0pásu vpravo.
game_runes_preloader2_easy=Najdi je na domech a\u00A0označ dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader2_medium=Najdi na domech jejich zrcadlově otočené varianty a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader2_hard=Najdi je na domech schované mezi jednotlivými symboly a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas.
......@@ -60,8 +60,8 @@ game_averagescore_error=Durchschnittliche Fehlerzahl:
game_averagescore_duration=Durchschnittliche Spieldauer:
game_quit_question=Möchtest du wirklich das Spiel beenden?
sound_muted_question=[DE]Pro pokračování je zapotřebí mít zapnutý zvuk. Přeješ si nyní zvuk zapnout a pokračovat?[DE]
sound_muted_game_question=[DE]Pro pokračování ve hře je zapotřebí mít zapnutý zvuk. Přeješ si nyní zvuk zapnout a pokračovat?[DE]
sound_muted_question=Um fortzufahren ist es notwendig, dass der Ton eingeschalten ist. Möchtest du jetzt den Ton einschalten und fortfahren?
sound_muted_game_question=Um das Spiel fortzusetzen ist es notwendig, dass der Ton eingeschalten ist. Möchtest du jetzt den Ton einschalten und fortsetzen?
game_robbery_title=Einbrecher
game_robbery_description=Training des Arbeitsgedächtnisses
......@@ -85,9 +85,17 @@ game_in_the_darkness_title=Im Dunkeln
game_in_the_darkness_description=Training der Serialität
game_in_the_darkness_preloader1=Plane Schritt für Schritt den\u00A0Weg duch das\u00A0Labyrinth.
game_in_the_darkness_preloader2=Ziehe die\u00A0richtigen Handlungen auf die\u00A0rechte Seite und\u00A0pass auf alle Hindernisse auf. Sobald du die\u00A0ganze Route geplant hast, drücke den\u00A0Knopf FERTIG.
game_runes_description=Training der Visuellen Unterscheidung
game_crime_scene_title=Tatort
game_crime_scene_description=Training des auditiven Kurzzeitgedächtnisses
game_crime_scene_preloader_1=Hör dir die Geräusche aufmerksam an und merke dir ihre Reihenfolge.
game_crime_scene_preloader_2=Nimm dann die Gegenstände vom Tatort die die Geräusche erzeugt haben und lege sie in der richtigen Reihenfolge im rechten Balken ab.
game_runes_title=Symbole
game_runes_description=Training der Visuellen Unterscheidung
game_runes_preloader1=Sieh dir die Symbole auf dem rechten Balken an.
game_runes_preloader2_easy=Finde sie auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader2_medium=Finde die gespiegelten Varianten der Zeichen auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader2_hard=Finde sie auf den Häusern, wo sie zwischen anderen Symbolen versteckt sind, und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Handschellen Standard
robbery_1_finished_description=Für das Beenden des ersten Spiels
......@@ -160,6 +168,18 @@ in_the_darkness_1_limit_description=Für 3 Pokale auf mittlerer Schwierigkeit
in_the_darkness_2_limit=Tastend
in_the_darkness_2_limit_description=Für 3 Pokale auf der schwierigen Stufe
# <!-- Crime Scene -->
crime_scene_1_finished=Erinnerungsbuch
crime_scene_1_finished_description=Für das Beenden des ersten Spiels
crime_scene_5_finished=Zeuge
crime_scene_5_finished_description=Für fünf beendete Spiele
crime_scene_10_finished=Denkmal
crime_scene_10_finished_description=Für 10 beendete Spiele
crime_scene_1_limit=Elefantenkalbes Gedächtnis
crime_scene_1_limit_description=Für 3 Pokale auf mittlerer Schwierigkeit
crime_scene_2_limit=Elefanten Gedächtnis
crime_scene_2_limit_description=Für 3 Pokale auf der schwierigen Stufe
# <!-- Runes -->
runes_1_finished=Alles-Seher-Brille
runes_1_finished_description=Für das Beenden des ersten Spiels
......@@ -200,9 +220,4 @@ user_rank_10=Besserwisser
user_rank_11=Oberrat
sync_request_dialog_text=Trage deine Ausweisnummer ein:
sync_request_button=Account synchronisieren
game_runes_preloader1=Sieh dir die Symbole auf dem rechten Balken an.
game_runes_preloader2_easy=Finde sie auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader2_medium=Finde die gespiegelten Varianten der Zeichen auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader2_hard=Finde sie auf den Häusern, wo sie zwischen anderen Symbolen versteckt sind, und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
sync_request_button=Account synchronisieren
\ No newline at end of file
......@@ -87,9 +87,17 @@ game_in_the_darkness_title=Potme
game_in_the_darkness_description=Precvičovanie seriality
game_in_the_darkness_preloader1=Naplánuj krok za krokom prechod labyrintom.
game_in_the_darkness_preloader2=Preťahuj správne úkony do pásu vpravo a\u00A0dávaj pozor na všetky prekážky. Až keď budeš mať naplánovanú celú trasu, stlač tlačítko HOTOVO.
game_runes_description=Precvičovanie zrakového rozlišovania
game_crime_scene_title=Miesto činu
game_crime_scene_description=Precvičovanie sluchovej pamäte
game_crime_scene_preloader_1=Vypočuj si pozorne zvuky a zapamätaj si ich poradie.
game_crime_scene_preloader_2=Potom poskladaj predmety z miesta činu v správnom poradí do pásu vpravo.
game_runes_title=Symboly
game_runes_description=Precvičovanie zrakového rozlišovania
game_runes_preloader1=Pozri sa na symboly v páse vpravo.
game_runes_preloader2_easy=Nájdi ich na domoch a označ skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader2_medium=Nájdi na domoch ich zrkadlovo otočené varianty a označ ich skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader2_hard=Nájdi ich na domoch skryté medzi inými symbolmi a označ ich skôr, ako ti vyprší čas.
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Púta štandard
robbery_1_finished_description=Za dohranie prvej hry
......@@ -162,6 +170,18 @@ in_the_darkness_1_limit_description=Za tri poháre na strednú úroveň
in_the_darkness_2_limit=Pohmatom
in_the_darkness_2_limit_description=Za tri poháre na ťažkú úroveň
# <!-- Crime Scene -->
crime_scene_1_finished=Pamätníček
crime_scene_1_finished_description=Za dohranie prvej hry
crime_scene_5_finished=Pamätník
crime_scene_5_finished_description=Za odohranie piatich hier
crime_scene_10_finished=Pamätník
crime_scene_10_finished_description=Za 10 dohraných hier
crime_scene_1_limit=Pamäť sloníčaťa
crime_scene_1_limit_description=Za tri poháre na strednú úroveň
crime_scene_2_limit=Slonia pamäť
crime_scene_2_limit_description=Za tri poháre na ťažkú úroveň
# <!-- Runes -->
runes_1_finished=Vševidiace okuliare
runes_1_finished_description=Za dohranie prvej hry
......@@ -202,9 +222,4 @@ user_rank_10=Rozumbrada
user_rank_11=Šefmajster
sync_request_dialog_text=Zadaj číslo preukazu:
sync_request_button=Synchronizovať užívateľa
game_runes_preloader1=Pozri sa na symboly v páse vpravo.
game_runes_preloader2_easy=Nájdi ich na domoch a označ skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader2_medium=Nájdi na domoch ich zrkadlovo otočené varianty a označ ich skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader2_hard=Nájdi ich na domoch skryté medzi inými symbolmi a označ ich skôr, ako ti vyprší čas.
sync_request_button=Synchronizovať užívateľa
\ No newline at end of file
complete=Hotovo
score_0=Raději si zapisuj i co jsi měl k obědu.
score_1=Vyrážet do terénu by si měl jedině se zápisníkem.
score_2=Až na pár hluchých míst, dobrá práce.
score_3=Úctyhodný pamatovák, pamatuješ si vše co slyšíš!
result_score_count=Tvoje skóre: [BLACK]{0}[]
game_crimescene_replay=Přehrát znovu
\ No newline at end of file
complete=Fertig
score_0=*DE* 0 star text
score_1=*DE* 1 star text
score_2=*DE* 2 star text
score_3=*DE* 3 star text
result_score_count=Deine Punktzahl: [BLACK]{0}[]
game_crimescene_replay=*DE* Přehrát znovu
\ No newline at end of file
complete=Hotovo
score_0=*SK* 0 star text
score_1=*SK* 1 star text
score_2=*SK* 2 star text
score_3=*SK* 3 star text
result_score_count=Tvoje skóre: [BLACK]{0}[]
game_crimescene_replay=*SK* Přehrát znovu
\ No newline at end of file
......@@ -6,24 +6,24 @@ mouse_0_1=Kde nic, tu nic. Medaile, ani salám.\r\nRadši mazej do práce, chyta
mouse_0_2=Tak co tu ještě okouníš?
mouse_0_3=Tobě přijde divný, že myš mluví?
mouse_0_4=To budou asi přeludy z toho prázdna tady.
mouse_4_1=Žádný bohatství tu ještě nemáš, ale aspoň něco.
mouse_5_1=Prostě pár trofejí... údivem z toho teda nepadám.
mouse_6_1=Bejt tebou, jdu lovit další, ať se máš čím chlubit.
mouse_4_1=Žádný bohatství tu ještě nemáš,\r\nale aspoň něco.
mouse_5_1=Prostě pár trofejí...\r\núdivem z toho teda nepadám.
mouse_6_1=Bejt tebou, jdu lovit další,\r\nať se máš čím chlubit.
mouse_9_1=Je vidět, že jsi na sobě pracoval, ale dobří\r\ndetektivové mají trofejí ještě víc.
mouse_13_1=Tak se pokochej a zase do práce.
mouse_14_1=Tak ještě chvili pokoukat, pohladit,\r\npřeleštit, ale neusínej na vavřínech.
mouse_16_1=Možná, že to dotáhneš daleko.
mouse_17_1=Ty mě překvapuješ! Vypadá to, že to myslíš vážně.
mouse_19_1=Je vidět, že jsi na svou sbírku trofejí pyšný. Taky už máš na co.
mouse_17_1=Ty mě překvapuješ! Vypadá to,\r\nže to myslíš vážně.
mouse_19_1=Je vidět, že jsi na svou sbírku trofejí pyšný.\r\nTaky už máš na co.
mouse_21_1=Možná, že o tobě ještě uslyšíme.
mouse_21_2=Možná taky ne, to záleží na tom,\r\njak na sobě ještě zapracuješ.
mouse_21_3=Když tu budeš ještě okounět, tak o tobě\r\nspíš už neuslyšíme.
mouse_25_1=Zas tolik se nenaparuj, ještě ti jich pár chybí.
mouse_28_1=Že zbylé trofeje za chvíli posbíráš? To říkal každý detektiv.
mouse_29_1=Pro mě za mě, klidně si je prohlížej, ale ty zbylé trofeje se samy neposbírají.
mouse_25_1=Zas tolik se nenaparuj,\r\nještě ti jich pár chybí.
mouse_28_1=Že zbylé trofeje za chvíli posbíráš?\r\nTo říkal každý detektiv.
mouse_29_1=Pro mě za mě, klidně si je prohlížej,\r\nale ty zbylé trofeje se samy neposbírají.
mouse_30_1=Ó jistě, detektiv tvého formátu má na všechno dost času.
mouse_31_1=To vypadá, že je tu\r\nněkdo hodně ambiciózní.
mouse_32_1=To není samo sebou sesbírat skoro všechny trofeje.
mouse_31_1=To vypadá, že je tu někdo hodně ambiciózní.
mouse_32_1=To není samo sebou sesbírat skoro\r\nvšechny trofeje.
mouse_33_1=Vsadím svůj ocas, že ty zbylé už neposbíráš.
mouse_34_1=Tolik trofejí. Úctyhodný výkon.
mouse_36_1=Tak to tu ještě nebylo!
......
......@@ -6,31 +6,31 @@ mouse_0_1=Von nichts kommt nichts. Hier ist noch keine Medaille.\r\nMach dich li
mouse_0_2=Na was stehst du hier noch rum?
mouse_0_3=Du wunderst dich, dass eine Maus sprechen kann?
mouse_0_4=Das ist wohl eine Fata Morgana von der Leere hier.
mouse_4_1=Du hast hier noch keinen Reichtum, aber wenigstens etwas.
mouse_5_1=Nur ein paar Trophäen ... also vor Staunen fall ich noch nicht um.
mouse_6_1=An deiner Stelle würde ich noch weitere ergattern, dann kannst du damit prahlen.
mouse_9_1=Man sieht, dass du an dir gearbeitet hast, aber gute\r\nDetektive haben noch mehr Trophäen.
mouse_4_1=Du hast hier noch keinen Reichtum,\r\naber wenigstens etwas.
mouse_5_1=Nur ein paar Trophäen...\r\nalso vor Staunen fall ich noch nicht um.
mouse_6_1=An deiner Stelle würde ich noch weitere ergattern,\r\ndann kannst du damit prahlen.
mouse_9_1=Man sieht, dass du an dir gearbeitet hast,\r\naber gute Detektive haben noch mehr Trophäen.
mouse_13_1=Dann schau dich kurz um und wieder an die Arbeit.
mouse_14_1=Noch ein wenig schauen, streicheln,\r\npolieren, aber ruh dich nicht auf deinen Lorbeeren aus.
mouse_14_1=Noch ein wenig schauen, streicheln, polieren,\r\naber ruh dich nicht auf deinen Lorbeeren aus.
mouse_16_1=Vielleicht bringst du es weit.
mouse_17_1=Du überraschst mich! Es sieht aus, als würdest du es ernst meinen.
mouse_19_1=Man sieht, dass du auf deine Trophäensammlung stolz bist. Du hast auch allen Grund.
mouse_17_1=Du überraschst mich! Es sieht aus,\r\nals würdest du es ernst meinen.
mouse_19_1=Man sieht, dass du auf deine Trophäensammlung\r\nstolz bist. Du hast auch allen Grund.
mouse_21_1=Vielleicht hören wir noch etwas von dir.
mouse_21_2=Vielleicht auch nicht, das hängt davon ab,\r\nwie sehr du noch an dir arbeitest.
mouse_21_3=Wenn du dir hier nur die Trophäen anschaust, dann wird man von dir\r\neher nichts mehr hören.
mouse_25_1=Gib aber nicht so viel damit an, dir fehlen noch ein paar Trophäen.
mouse_28_1=Die fehlenden Trophäen sammelst du\r\nsicher in einer Weile, richtig? Das hat jeder Detektiv/jede Detektivin gesagt.
mouse_21_3=Wenn du dir hier nur die Trophäen anschaust,\r\ndann wird man von dir\r\neher nichts mehr hören.
mouse_25_1=Gib aber nicht so viel damit an,\r\ndir fehlen noch ein paar Trophäen.
mouse_28_1=Die fehlenden Trophäen sammelst\r\ndu sicher in einer Weile, richtig?\r\nDas hat jeder Detektiv/jede Detektivin gesagt.
mouse_29_1=Meinetwegen, schau sie dir ruhig\r\nan, aber die fehlenden\r\nTrophäen sammeln sich nicht von allein.
mouse_30_1=Na sicher, ein Detektiv/eine Detektivin von deinem Format hat für alles genügend Zeit.
mouse_30_1=Na sicher, ein Detektiv/eine Detektivin\r\nvon deinem Format hat für alles genügend Zeit.
mouse_31_1=Es sieht so aus, dass hier\r\njemand große Ambitionen hat.
mouse_32_1=Das geht nicht von allein, fast alle Trophäen zu sammeln.
mouse_33_1=Ich verwette meine Schneidezähne, dass du die übrigen nicht mehr einsammelst.
mouse_32_1=Das geht nicht von allein,\r\nfast alle Trophäen zu sammeln.
mouse_33_1=Ich verwette meine Schneidezähne,\r\ndass du die übrigen nicht mehr einsammelst.
mouse_34_1=So viele Trophäen. Respektable Leistung.
mouse_36_1=Na das hat es hier noch nicht gegeben!
mouse_36_2=Alle Ehre, das habe ich noch nicht gesehen.\r\nUnd ich wohne hier schon ganz schön lange.
mouse_36_3=Davon werden sich noch meine Enkel erzählen.
mouse_rankup=Herzlichen Glückwunsch zur Beförderung! Mach weiter so!
mouse_rankup=Herzlichen Glückwunsch zur Beförderung!\r\nMach weiter so!
# <!-- Skrin s hodnostmi -->
badge_cabinet_list=Dienstgradliste
......
......@@ -2,32 +2,32 @@ count_sum=Celkom
mouse_bubble=Čože to myška povedala?
# <!-- Myška -->
mouse_0_1=Kde nič, tu nič. Ani medaile, ani saláma. Radšej utekaj do práce chytať lupičov.
mouse_0_1=Kde nič, tu nič. Ani medaile, ani saláma.\r\nRadšej utekaj do práce chytať lupičov.
mouse_0_2=Tak čo tu ešte okúňaš?
mouse_0_3=Tebe príde divné, že myš hovorí?
mouse_0_4=To budú asi preľudy z tohto prázdna.
mouse_4_1=Žiadne bohatstvo tu ešte nemáš, ale aspoň niečo.
mouse_5_1=Proste pár trofejí...údivom z toho teda nepadám.
mouse_6_1=Na tvojom mieste idem loviť ďalšie, nech sa máš čím pochváliť.
mouse_9_1=Je vidieť, že si na sebe pracoval, ale dobrí detektívovia majú trofejí ešte viac.
mouse_4_1=Žiadne bohatstvo tu ešte nemáš,\r\nale aspoň niečo.
mouse_5_1=Proste pár trofejí...\r\núdivom z toho teda nepadám.
mouse_6_1=Na tvojom mieste idem loviť ďalšie,\r\nnech sa máš čím pochváliť.
mouse_9_1=Je vidieť, že si na sebe pracoval,\r\nale dobrí detektívovia majú trofejí ešte viac.
mouse_13_1=Tak sa pokochaj a zase do práce.
mouse_14_1=Tak ešte chvíľu popozerať, pohladiť, preleštiť, ale nespí na vavrínoch.
mouse_14_1=Tak ešte chvíľu popozerať, pohladiť,\r\npreleštiť, ale nespí na vavrínoch.
mouse_16_1=Možno to ešte dotiahneš ďaleko.
mouse_17_1=Ty ma prekvapuješ! Vyzerá to tak, že to myslíš vážne.
mouse_19_1=Je vidieť, že si na svoju zbierku trofejí pyšný. Tiež už máš na čo.
mouse_17_1=Ty ma prekvapuješ!\r\nVyzerá to tak, že to myslíš vážne.
mouse_19_1=Je vidieť, že si na svoju zbierku trofejí pyšný.\r\nTiež už máš na čo.
mouse_21_1=Možno o tebe budeme ešte počuť.
mouse_21_2=Možno tiež nie, to záleží na tom, ako na sebe ešte zapracuješ.
mouse_21_3=Keď tu budeš ešte okúňať, tak o tebe skôr už nebudeme počuť.
mouse_25_1=Zas toľko sa nenaparuj, ešte ti pár Trofejí chýba.
mouse_28_1=Že zvyšné trofeje za chvíľu pozbieraš? To hovoril každý detektív.
mouse_29_1=Pre mňa za mňa, kľudne si ich prezeraj, ale tie zvyšné trofeje sa samé nepozbierajú.
mouse_30_1=Ó určite, detektív tvojho formátu má na všetko dosť času.
mouse_31_1=Vyzerá to tak, že je tu niekto veľmi ambiciózny.
mouse_32_1=To nieje len tak, vyzbierať skoro všetky trofeje.
mouse_21_2=Možno tiež nie, to záleží na tom,\r\nako na sebe ešte zapracuješ.
mouse_21_3=Keď tu budeš ešte okúňať,\r\ntak o tebe skôr už nebudeme počuť.
mouse_25_1=Zas toľko sa nenaparuj,\r\nešte ti pár Trofejí chýba.
mouse_28_1=Že zvyšné trofeje za chvíľu pozbieraš?\r\nTo hovoril každý detektív.
mouse_29_1=Pre mňa za mňa, kľudne si ich prezeraj,\r\nale tie zvyšné trofeje sa samé nepozbierajú.
mouse_30_1=Ó určite, detektív tvojho formátu\r\nmá na všetko dosť času.
mouse_31_1=Vyzerá to tak, že je tu niekto\r\nveľmi ambiciózny.
mouse_32_1=To nieje len tak, vyzbierať skoro\r\nvšetky trofeje.
mouse_33_1=Vsadím sa, že tie ostatné už nepozbieraš.
mouse_34_1=Toľko trofejí. Úctyhodný výkon.
mouse_36_1=Tak to tu ešte nebolo!
mouse_36_2=Všetká česť, toto som ešte nevidela. A to tu bývam už celkom dlho.
mouse_36_2=Všetká česť, toto som ešte nevidela.\r\nA to tu bývam už celkom dlho.
mouse_36_3=O tom si budú rozprávať ešte moje vnúčatá.
mouse_rankup=Gratulujem k povýšenie. Len tak ďalej!
......
......@@ -29,18 +29,21 @@ android {
applicationIdSuffix rootProject.applicationIdBranch + rootProject.applicationIdDebugSuffix
buildConfigField ASSETS_CHECKSUM_FIELD_TYPE, ASSETS_CHECKSUM_FIELD_NAME, rootProject.ext.assetsChecksumPattern
resValue "string", "app_name", "${tablexiaAppName}"
resValue "string", "sentry_dsn", project.hasProperty('TABLEXIA_SENTRY_DSN_DEBUG') ? "$TABLEXIA_SENTRY_DSN_DEBUG" : "$project.sentryDSNFallbackValue";
}
release {
debuggable false
applicationIdSuffix rootProject.applicationIdBranch
buildConfigField ASSETS_CHECKSUM_FIELD_TYPE, ASSETS_CHECKSUM_FIELD_NAME, rootProject.ext.assetsChecksumPattern
resValue "string", "app_name", "${tablexiaAppName}"
resValue "string", "sentry_dsn", project.hasProperty('TABLEXIA_SENTRY_DSN_RELEASE') ? "$TABLEXIA_SENTRY_DSN_RELEASE" : "$project.sentryDSNFallbackValue";
}
devel.initWith(buildTypes.debug)
devel {
applicationIdSuffix rootProject.applicationIdDevelSuffix
buildConfigField ASSETS_CHECKSUM_FIELD_TYPE, ASSETS_CHECKSUM_FIELD_NAME, rootProject.ext.assetsChecksumPattern
resValue "string", "app_name", "${tablexiaAppName}"
resValue "string", "sentry_dsn", "$project.sentryDSNFallbackValue";
}
}
......
......@@ -4,6 +4,7 @@ import android.content.Context;
import android.graphics.Bitmap;
import android.graphics.Matrix;
import android.net.ConnectivityManager;
import android.os.Build;
import android.os.Bundle;
import com.badlogic.gdx.Gdx;
......@@ -18,6 +19,7 @@ import cz.nic.tablexia.Tablexia;
import cz.nic.tablexia.TablexiaBuildConfig;
import cz.nic.tablexia.TablexiaSettings;
import cz.nic.tablexia.debug.BuildConfig;
import cz.nic.tablexia.debug.R;
import cz.nic.tablexia.screen.loader.IConnectionManager;
import cz.nic.tablexia.util.Log;
......@@ -41,8 +43,10 @@ public class AndroidLauncher extends AndroidApplication {
getResources().getConfiguration().locale,
SQL_CONNECTION_TYPE,
new AndroidConnectionManager(getContext()),
getResources().getString(R.string.sentry_dsn),
HAS_SOFT_BACK_BUTTON,
savedInstanceState == null), config);
savedInstanceState == null,
Build.SERIAL), config);
if (TablexiaSettings.getInstance().getBuildType().isBugReport() && TablexiaBuildConfig.FLURRY_KEY != null) {
FlurryAgent.setLogEnabled(false);
......@@ -95,23 +99,34 @@ public class AndroidLauncher extends AndroidApplication {
@Override
public boolean isUsingMobileData() {
return getConnectionType() == ConnectionType.Mobile;
}
@Override
public ConnectionType getConnectionType() {
ConnectivityManager conMan = (ConnectivityManager) androidContext.getSystemService(Context.CONNECTIVITY_SERVICE);
//We are not connected to the internet at all...
//We are not connected to the internet at all...
if(conMan == null || conMan.getActiveNetworkInfo() == null)
return false;
return ConnectionType.Unknown;
//Is user using any of mobile internet types ? Hope I didn't miss any...
//Is user using any of mobile internet types ? Hope I didn't miss any...
switch (conMan.getActiveNetworkInfo().getType()) {
case ConnectivityManager.TYPE_MOBILE:
case ConnectivityManager.TYPE_MOBILE_DUN:
case ConnectivityManager.TYPE_MOBILE_HIPRI:
case ConnectivityManager.TYPE_MOBILE_MMS:
case ConnectivityManager.TYPE_MOBILE_SUPL:
return true;
return ConnectionType.Mobile;
case ConnectivityManager.TYPE_ETHERNET:
return ConnectionType.Ethernet;
case ConnectivityManager.TYPE_WIFI:
return ConnectionType.Wifi;
default:
return false;
return ConnectionType.Unknown;
}
}
}
......
......@@ -3,9 +3,9 @@ import com.badlogic.gdx.tools.texturepacker.TexturePacker
buildscript {
repositories {
// mavenCentral()
maven { url 'https://jitpack.io' }
jcenter{ url "http://jcenter.bintray.com/" }
maven { url "http://repo1.maven.org/maven2" }
maven { url "https://jitpack.io" }
jcenter { url "http://jcenter.bintray.com/" }
}
dependencies {
classpath 'com.android.tools.build:gradle:2.0.0'
......@@ -13,7 +13,7 @@ buildscript {
classpath 'de.felixschulze.gradle:gradle-spoon-plugin:2.1'
classpath 'com.github.JakeWharton:sdk-manager-plugin:220bf7a88a7072df3ed16dc8466fb144f2817070'
classpath 'com.novoda:gradle-android-command-plugin:1.3.0'
classpath "com.badlogicgames.gdx:gdx-tools:1.6.1"
classpath 'com.badlogicgames.gdx:gdx-tools:1.6.1'
}
}
......@@ -26,6 +26,9 @@ final assetsGameGlobalDirectory = "_global"
final assetsGameCommonDifficultyDirectory = "common"
final assetsGameExcludedDirectory = "excluded"
final String TABLEXIA_GIT_PATH = './'
final String MODEL_GIT_PATH = 'core/external/'
System.setProperty("javax.net.ssl.trustStore", new File("${project(":android").projectDir.absolutePath}/assets/keystore/tablexiaTrustKeystore").getAbsolutePath());
System.setProperty("javax.net.ssl.trustStorePassword", "tablexia");
......@@ -45,8 +48,10 @@ allprojects {
masterBranch = 'master'
applicationBaseId = 'cz.nic.tablexia'
tablexiaAppName = getTablexiaAppName()
tablexiaVersionName = getVersionNameFromGit()
tablexiaVersionCode = getVersionCodeFromGit()
tablexiaVersionName = getVersionNameFromGit(TABLEXIA_GIT_PATH)
tablexiaVersionCode = getVersionCodeFromGit(TABLEXIA_GIT_PATH)
tablexiaModelVersionName = getVersionNameFromGit(MODEL_GIT_PATH)
tablexiaModelVersionCode = getVersionCodeFromGit(MODEL_GIT_PATH)
applicationIdBranch = getTablexiaAppId()
applicationIdRelease = applicationBaseId + applicationIdBranch
applicationIdDebugSuffix = '.debug'
......@@ -54,6 +59,9 @@ allprojects {
applicationIdDevelSuffix = '.devel'
applicationIdDevel = applicationBaseId + applicationIdDevelSuffix
//Fallback value if sentry DSN is not defined (gradle parameter SENTRY_DSN_DEBUG or SENTRY_DSN_RELEASE)
sentryDSNFallbackValue = "None"
gdxVersion = '1.9.2'
gdxUtilsVersion = '0.13.2'
mbassadorVersion = '1.2.0'
......@@ -64,17 +72,18 @@ allprojects {