Commit 81341ba5 authored by Drahomír Karchňák's avatar Drahomír Karchňák

#452 #547 Edited rule message in RunesGame. Highlighted importnat part of the rule...

parent 6e844525
......@@ -95,9 +95,9 @@ game_crime_scene_preloader_2=Poté poskládej předměty z místa činu ve sprá
game_runes_title = Symboly
game_runes_description = Procvičování zrakového rozlišování
game_runes_preloader1=Podívej se na symboly v\u00A0pásu vpravo.
game_runes_preloader2_easy=Najdi je na domech a\u00A0označ dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader2_medium=Najdi je na domech schované mezi jednotlivými symboly a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader2_hard=Najdi na domech jejich zrcadlově otočené varianty a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader2_easy=Najdi je na domech a\u00A0označ dřív, než ti dojde čas. [BLACK]Pro označení klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader2_medium=Najdi je na domech [BLACK]schované mezi jednotlivými symboly[] a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas. [BLACK]Pro označení klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader2_hard=Najdi na domech jejich [BLACK]zrcadlově otočené varianty[] a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas. [BLACK]Pro označení klikni na symbol dvakrát.[]
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Pouta standard
......
......@@ -95,9 +95,9 @@ game_crime_scene_preloader_2=Nimm dann die Gegenstände vom Tatort die die Gerä
game_runes_title=Symbole
game_runes_description=Training der Visuellen Unterscheidung
game_runes_preloader1=Sieh dir die Symbole auf dem rechten Balken an.
game_runes_preloader2_easy=Finde sie auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader2_medium=Finde sie auf den Häusern, wo sie zwischen anderen Symbolen versteckt sind, und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader2_hard=Finde die gespiegelten Varianten der Zeichen auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader2_easy=Finde sie auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist. [BLACK]Klicke zweimal für Markierung des Symbols.[]
game_runes_preloader2_medium=Finde sie auf den Häusern, [BLACK]wo sie zwischen anderen Symbolen versteckt sind[], und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist. [BLACK]Klicke zweimal für Markierung des Symbols.[]
game_runes_preloader2_hard=Finde [BLACK]die gespiegelten Varianten[] der Zeichen auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist. [BLACK]Klicke zweimal für Markierung des Symbols.[]
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Handschellen Standard
......
......@@ -97,9 +97,9 @@ game_crime_scene_preloader_2=Potom poskladaj predmety z miesta činu v správnom
game_runes_title=Symboly
game_runes_description=Precvičovanie zrakového rozlišovania
game_runes_preloader1=Pozri sa na symboly v páse vpravo.
game_runes_preloader2_easy=Nájdi ich na domoch a označ skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader2_medium=Nájdi ich na domoch skryté medzi inými symbolmi a označ ich skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader2_hard=Nájdi na domoch ich zrkadlovo otočené varianty a označ ich skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader2_easy=Nájdi ich na domoch a označ skôr, ako ti vyprší čas. [BLACK]Pre označenie klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader2_medium=Nájdi ich na domoch [BLACK]skryté medzi inými symbolmi[] a označ ich skôr, ako ti vyprší čas. [BLACK]Pre označenie klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader2_hard=Nájdi na domoch ich [BLACK]zrkadlovo otočené varianty[] a označ ich skôr, ako ti vyprší čas. [BLACK]Pre označenie klikni na symbol dvakrát.[]
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Púta štandard
......
......@@ -786,16 +786,6 @@ public abstract class AbstractTablexiaGame<T> extends AbstractTablexiaScreen<T>
}
}
@Override
public void beforeDraw() {
ApplicationFontManager.getInstance().getDistanceFieldFont(actualFontType).getData().markupEnabled = true;
}
@Override
public void afterDraw() {
ApplicationFontManager.getInstance().getDistanceFieldFont(actualFontType).getData().markupEnabled = false;
}
@Override
public void prepareContent(Cell content) {
Table table = new Table();
......
......@@ -8,7 +8,6 @@ import com.badlogic.gdx.scenes.scene2d.Group;
import com.badlogic.gdx.scenes.scene2d.InputEvent;
import com.badlogic.gdx.scenes.scene2d.actions.Actions;
import com.badlogic.gdx.scenes.scene2d.ui.Image;
import com.badlogic.gdx.scenes.scene2d.ui.Label;
import com.badlogic.gdx.scenes.scene2d.utils.ClickListener;
import com.badlogic.gdx.utils.Align;
import com.badlogic.gdx.utils.Scaling;
......@@ -65,10 +64,10 @@ public class RunesGame extends AbstractTablexiaGame<RunesGameState> {
private String timeBarFg;
private String timeBarBg;
private TargetPlate targetPlate;
private TimeBar timeBar;
private Label score;
private HealthBar healthBar;
private TargetPlate targetPlate;
private TimeBar timeBar;
private TablexiaLabel score;
private HealthBar healthBar;
private HolderManager holderManager;
......@@ -391,6 +390,7 @@ public class RunesGame extends AbstractTablexiaGame<RunesGameState> {
private static final int PRELOADER_ANIM_FRAMES = 6;
private static final float PRELOADER_ANIM_FRAME_DURATION = 1f;
private static final Color PRELOADER_TEXT_COLOR = Color.DARK_GRAY;
private static final String PRELOADER_TEXT_KEY_1 = ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.GAME_RUNES_PRELOADER_TEXT1;
private static final String PRELOADER_TEXT_KEY_2 = ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.GAME_RUNES_PRELOADER_TEXT2;
......@@ -417,7 +417,7 @@ public class RunesGame extends AbstractTablexiaGame<RunesGameState> {
components.add(
new TwoColumnContentDialogComponent(
new AnimatedImageContentDialogComponent(preloaderImage, PRELOADER_IMAGE_SCALING),
new TextContentDialogComponent(preloaderText1 + " " + preloaderText2, PRELOADER_TEXT_ALIGN, PRELOADER_TEXT_PADDING),
new TextContentDialogComponent(preloaderText1 + " " + preloaderText2, PRELOADER_TEXT_COLOR, PRELOADER_TEXT_ALIGN, PRELOADER_TEXT_PADDING),
PRELOADER_IMAGE_COLUMN_WIDTH_RATIO,
PRELOADER_TEXT_COLUMN_WIDTH_RATIO,
PRELOADER_ROW_HEIGHT
......
......@@ -57,8 +57,7 @@ public class TablexiaLabel extends Label {
scale = tablexiaLabelStyle.getFontType().getSize() / ApplicationFontManager.DISTANCE_FIELD_FONT_SIZE;
setFontScale(scale);
//TODO - Should probably be "ApplicationFontManager.getInstance().getDistanceFieldFont(style.getFontType())"
setStyle(new LabelStyle(getStyle().font, getTablexiaLabelStyle().getColor()));
setStyle(new LabelStyle(ApplicationFontManager.getInstance().getDistanceFieldFont(style.getFontType()), getTablexiaLabelStyle().getColor()));
}
public TablexiaLabelStyle getTablexiaLabelStyle() {
......@@ -69,6 +68,8 @@ public class TablexiaLabel extends Label {
batch.setShader(ApplicationFontManager.getInstance().getDistanceFieldShader());
ApplicationFontManager.getInstance().getDistanceFieldFont(tablexiaLabelStyle.getFontType()).setDistanceFieldSmoothing((ApplicationFontManager.DISTANCE_FIELD_FONT_DEFAULT_SMOOTHING * scale));
ApplicationFontManager.getInstance().getDistanceFieldFont(tablexiaLabelStyle.getFontType()).getData().markupEnabled = markupEnabled;
if(markupEnabled) invalidate();
}
private void afterDraw(Batch batch) {
......
......@@ -5,6 +5,7 @@ import com.badlogic.gdx.scenes.scene2d.ui.Cell;
import com.badlogic.gdx.utils.Align;
import cz.nic.tablexia.loader.application.ApplicationFontManager;
import cz.nic.tablexia.screen.encyclopedia.content.model.TextContent;
import cz.nic.tablexia.util.ui.ComponentScaleUtil;
import cz.nic.tablexia.util.ui.TablexiaLabel;
......@@ -75,6 +76,10 @@ public class TextContentDialogComponent extends TablexiaDialogComponentAdapter {
this(text, fontType, fontColor, DEFAULT_ALIGN, DEFAULT_PADDING, true, false);
}
public TextContentDialogComponent(String text, Color color, int align, float padding) {
this(text, DEFAULT_FONT_TYPE, color, align, padding);
}
public TextContentDialogComponent(String text, ApplicationFontManager.FontType_NEW fontType, Color fontColor, Integer align, Float padding) {
this(text, fontType, fontColor, align, padding, true, false);
}
......@@ -158,7 +163,7 @@ public class TextContentDialogComponent extends TablexiaDialogComponentAdapter {
protected void prepareTextLabel(Cell content) {
this.content = content;
textLabel = new TablexiaLabel(text, new TablexiaLabel.TablexiaLabelStyle(actualFontType, getFontColor()));
textLabel = new TablexiaLabel(text, new TablexiaLabel.TablexiaLabelStyle(actualFontType, getFontColor()), true);
textLabel.setWrap(wrap);
textLabel.setAlignment(align);
content.setActor(textLabel).fillX().padLeft(currLeftPadding).padRight(currRightPadding);
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment