Commit 6bac2fe9 authored by Vitaliy Vashchenko's avatar Vitaliy Vashchenko

#768 Added info about desktop controls in runes game.

parent 9aa0156f
......@@ -127,7 +127,8 @@ game_runes_preloader1=Podívej se na symboly v\u00A0pásu vpravo.
game_runes_preloader2_easy=Najdi je na domech a\u00A0označ dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader2_medium=Najdi je na domech [BLACK]schované mezi jednotlivými symboly[] a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader2_hard=Najdi na domech jejich [BLACK]zrcadlově otočené varianty[] a\u00A0označ je dřív, než ti dojde čas.
game_runes_preloader3=\r\n[BLACK]Pro označení klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader3=\r\n[BLACK]Pro označení klikni na symbol dvakrát.[]]
game_runes_preloader_desktop_1=[BLACK]Díly můžeš otáčet dvojklikem nebo pravým tlačítkem myši.[]
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Pouta standard
robbery_1_finished_description=Za dohrání první hry
......
......@@ -129,6 +129,7 @@ game_runes_preloader2_easy=Finde sie auf den Häusern und markiere sie, bevor di
game_runes_preloader2_medium=Finde sie auf den Häusern, [BLACK]wo sie zwischen anderen Symbolen versteckt sind[], und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader2_hard=Finde [BLACK]die gespiegelten Varianten[] der Zeichen auf den Häusern und markiere sie, bevor die Zeit abgelaufen ist.
game_runes_preloader3=\r\n[BLACK]Klicke das Symbol zwei Mal an, um es auszuwählen.[]
game_runes_preloader_desktop_1=[BLACK]*de*Diely môžeš otáčať dvojklikom alebo pravým tlačidlom myši.[]
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Handschellen Standard
robbery_1_finished_description=Für das Beenden des ersten Spiels
......
......@@ -129,6 +129,7 @@ game_runes_preloader2_easy=Nájdi ich na domoch a označ skôr, ako ti vyprší
game_runes_preloader2_medium=Nájdi ich na domoch [BLACK]skryté medzi inými symbolmi[] a označ ich skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader2_hard=Nájdi na domoch ich [BLACK]zrkadlovo otočené varianty[] a označ ich skôr, ako ti vyprší čas.
game_runes_preloader3=\r\n[BLACK]Pre označenie klikni na symbol dvakrát.[]
game_runes_preloader_desktop_1=[BLACK]Diely môžeš otáčať dvojklikom alebo pravým tlačidlom myši.[]
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Púta štandard
......
......@@ -444,7 +444,7 @@ public class RunesGame extends AbstractTablexiaGame<RunesGameState> {
preloaderImage.startAnimationLoop();
String preloaderText1 = preloaderAssetsManager.getText(PRELOADER_TEXT_KEY_1);
String preloaderText2 = preloaderAssetsManager.getText(PRELOADER_TEXT_KEY_2 + prepareDifficultySuffix());
String preloaderText3 = preloaderAssetsManager.getText(PRELOADER_TEXT_KEY_3);
String preloaderText3 = getPreloaderPlatformDependingText(preloaderAssetsManager.getText(PRELOADER_TEXT_KEY_3));
components.add(
new TwoColumnContentDialogComponent(
new AnimatedImageContentDialogComponent(preloaderImage, PRELOADER_IMAGE_SCALING),
......@@ -459,4 +459,9 @@ public class RunesGame extends AbstractTablexiaGame<RunesGameState> {
private String prepareDifficultySuffix() {
return PRELOADER_DIFFICULTY_SUFFIX_SEPARATOR + getGameDifficulty().name().toLowerCase();
}
@Override
protected String getDesktopPreloaderText() {
return ApplicationTextManager.getInstance().getText(ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.GAME_RUNES_PRELOADER_DESKTOP);
}
}
......@@ -117,6 +117,7 @@ public class ApplicationTextManager extends TablexiaDataManager<I18NBundle> impl
public static final String GAME_RUNES_PRELOADER_TEXT1 = "game_runes_preloader1";
public static final String GAME_RUNES_PRELOADER_TEXT2 = "game_runes_preloader2";
public static final String GAME_RUNES_PRELOADER_TEXT3 = "game_runes_preloader3";
public static final String GAME_RUNES_PRELOADER_DESKTOP = "game_runes_preloader_desktop_1";
public static final String GAME_DIFFICULTY_NAME = "gamedifficulty_name";
public static final String GAME_SCORE = "game_score";
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment