Critical: Change password problem
[datovka #656678], [datovka #657564]:
In Czech: Datovka mi správně ohlásila, že si mám změnit heslo k účtu, dříve (v.3) se to normálně měnilo přes datovku, změnil jsem tedy heslo v datovce 4. Ale bohužel, s novými údaji se přes web do schránky přihlásit nedá.
Když mi v pondělí zahlásilo potřebu změny hesla, tak jsem ho změnila, údaje si přepsala v password manageru, který používáme a normálně jsem se schránkou přes Datovku pracovala dál. Při dalším otevření dnes, to ale znovu hlásilo potřebu změnit heslo, ale již nebylo možné se přihlásit, protože to původní heslo jsem v pondělí přepsala tím novým. Nejde se ani přihlásit přes webové rozhraní, protože tam to také chce to staré heslo. Evidentně se tedy aplikace tváří, že heslo změnila, ale není tomu tak. Ocitli jsme se tedy v situaci, kdy si budeme muset na Czech Pointu zažádat o nové přihlašovací údaje, protože se do datové schránky nedostaneme.